Vraćanje proizvoda
U slučaju da s kupljenim proizvodom iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni, možete nam ga vratiti u roku 15 dana od datuma preuzimanja. Roba mora biti neoštećena i u nepromijenjenoj količini, korištena mora biti u skladu s uputama i zapakirana u originalnoj ambalaži. Tinta ili toner ne smiju biti otvoreni ili već potrošeni. Priložite i kopiju računa.
Paket šaljite na vlastite troškove uz kratak dopis na adresu
Printink.hr
Dršćevka 4
52000 Pazin
Reklamacija proizvoda
U slučaju reklamacije proizvoda nazovite na broj telefona 01 67 00 165 ili šaljite poruku na e-mail adresu reklamacije@printink.hr.
Kod reklamacije proizvoda uzmite u obzir sljedeće upute i pravila:
- Ako se proizvod pokvari u garantnom roku pošaljite e-poštu na: reklamacije@printink.hr ili nazovite 01 / 6700 165, kako bi se mogli dogovoriti o zamjeni proizvoda.
- U slučaju lažne reklamacije printink.hr – ne vraća proizvod ili otkupnu cijenu proizvoda.
- Kod predaje proizvod ne smije biti razmontiran!
- Proizvod mora biti vraćen u originalnoj ambalaži.
- Obavezno mora biti priložen račun (može biti fotokopija). Pošta Slovenije će preuzeti vaš paket na dogovorenoj adresi, te ga nakon obavljenog servisa/zamjene dostaviti nazad.
- Ako je proizvod pod garancijom, poštarinu i troškove popravke/zamjene pokriva printink.hr.
- Reklamirani proizvod će preuzeti poštar Pošte Slovenija po narudžbi od strane printink.hr.
- Potencijalnu proizvoljno poslanu poštansku pošiljku na našu adresu nećemo preuzeti. U ovom slučaju troškove odbijanja snosi kupac.
- Molimo,da kod reklamacija uzmete u obzir sljedeću garancijsku izjavu: Garancijska izjava
- Izjavljujemo, da će proizvod raditi besprijekorno, ako će korisnik poštovati priložene upute za korištenje. Tehit d.o.o. se obvezuje sve kvarove i tehnička pomanjkanja koja bi nastala na proizvodu kod normalne upotrebe, popraviti/zamijeniti u garancijskom roku (45 dana).
- Proizvođač nudi za imenovani proizvod 1 odnosno 2 godine garancije od dana kupovine ili drugi zakonski određeni garancijski rok uz sljedeće uvjete:
- kod reklamacije morate predložiti važeći garancijski list i račun o kupovini proizvoda (ili kopije);
- unutar jamstvenog roka servis smije obavljati samo Tehit d.o.o.;
- proizvod ne smije biti mehanički oštećen;
- proizvod mora biti u originalnoj ambalaži i u nepromijenjenoj količini;
- proizvod mora biti korišten sukladno uputama;
- kupac mora saopćiti vidljive greške na proizvodu u roku 8 dana od kupovine.
Dodatne informacije u vezi s reklamacijama
Elektronska adresa za reklamacije: reklamacije@printink.hr
U slučaju povrata novca zakonski rok za povrat je 15 dana.